wtorek, 11 września 2012

Smakowite paczuszki w cieście francuskim

Ostatnio zaniedbałam tego bloga, nawet bardzo zaniedbałam... Obiecuję sumienną i poważną poprawę :)
Tym razem przygotowałam coś nie na słodko, a na hmm mięsnie? 
Jak nigdy nie przepadałam za ciastem francuskim, tym razem coś mnie podkusiło nie dość, że do kupienia tego cuda to jeszcze zrobienie z niego czegoś innego. W ten sposób powstały PACZUSZKI W CIEŚCIE FRANCUSKIM. Są nafaszerowane mięsem, szpinakiem i serem feta <3, uwielbiam takie kombinacje. 


Składniki:
- 400 g mięsa mielonego najlepiej z indyka
- 200 g szpinaku
- kostka sera feta
- 1 paczka ciasta francuskiego


  1. Podsmażamy mięso ( bez tłuszczu! ) i odstawiamy do przestygnięcia.
  2. Ciasto dzielimy na 6 w miarę równych kwadratów. 


  1. Na gotowe kwadraty dajemy kolejno, mięso mielone, szpinak i na samym końcu ser feta. 



I teraz najtrudniejsza część - zawijanie! tutaj należy działać szybko i bardzo dokładnie, aby skleić ze sobą każdy z rogów ;)



Tak przygotowane paczuszki wkładamy do piekarnika nagrzanego do 180stopni na ok. 20 min. 



 Smacznego! 

6 komentarzy:

  1. Uwielbiam ciasto francuskie, ostatnio robiłam podobne paczuszki tyle, że z serem feta, oregano i papryką:)

    OdpowiedzUsuń
  2. o kolejny blog kulinarny! niestety ja mam do tego dwie lewe ręce, ale z przyjemnością poobserwuję Twojego bloga i może znajdę inspirację na jakieś proste i łatwe przepisy :) zapraszam również do obserwowanie mojego bloga. pozdrawiam serdecznie! :)

    http://www.wprawkidokrakowskiejawangardy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam szpinak, więc jak będzie trochę czasu to wypróbuję przepis ;)

    OdpowiedzUsuń